пятница, 16 мая 2014 г.

Туризм. Перспективна галузь чи витрата коштів?

Робота ШКП "БізнесОк" - тісна співпраця фахівців з економіки та психології.
Розглянули питання про особливості туризму, визначили динаміку показників галузі у світі.
Кожен член клубу пройшов психологічну підготовку, якщо говорити про рік діяльності КШП "БізнесОК", отримав позитивне підкріплення, розвинув компетентності лідера та підприємця.
Переглянули відео "Роль туризму для економіки окремих країн", "Розвиток туризму в Україні".
Чому це питання нас цікавить? Бо туризм - це одна з галузей світового господарства, яка швидко розвивається, а тематика бізнес-планів ще потребує вивчення.

Цитата дня:"Самые захватывающие путешествия мы совершаем с помощью фантазии".

1 комментарий:

  1. Добры дзень, усе, я Адрык Вадзім, які жыве ў горадзе Курган, хачу падзяліцца з вамі ўсім пра тое, як містэр Бенджамін дапаможа мне атрымаць крэдыт у 15 000 000,00 рублёў, каб пачаць сваю дастаўку харчовых напояў пасля таго, як я працую некалькі гатэляў тут, у Кургане, проста зарабляць на жыццё, але пры гэтым у мяне ўсё яшчэ ўзнікаюць цяжкасці з аплатай арэнднай платы, але я дзякую Богу, што цяпер я працую самастойна з 5 працаўнікамі, якія працуюць на маёй апецы. Проста, калі вы шукаеце фінансавую свабоду, я параю вам звярнуцца да містэра Бенджаміна з гэтым электронным лістом ніжэй і нумарам прыкладання. Lfdsloans@outlook.com + 1-989-394-3740

    ОтветитьУдалить